Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Emtec Full HD (1080p) Multimedia player N200 Review

Pubbert 11 augustus 2010, laatste update op 11 augustus 2010, 901 views

Emtec Full HD (1080p) Multimedia player N200

Pluspunten

• De prijs, zowat de goedkoopste MKV player met netwerk
  • De bediening, erg eenvoudig
  • Beeldkwaliteit is erg goed
  • Geruisloos
  • Playback van netwerk is erg eenvoudig
  • Webradio/streams, echt alles kun je vinden!

Minpunten

• Design, de zijkanten zijn wit, bovenkant zwart, ik had het graag 1 kleur gezien.
  • Hij word erg warm, zelfs tijdens idle-en.
  • Je kunt het apparaatje niet aanzetten met de remote, dit moet met de powerknop op het apparaat zelf
  • "Scanning disk" blijft bij een USB schijf met veel bestanden na elke nieuwe start van het apparaatje zo'n 5-10 minuten in beeld staan, zelfs als je al een file van de player aan het kijken bent.

Geluidskwaliteit Score: 4
Sinds 2 weken de N200 in mijn bezit.

Installatie was eenvoudig, meteen een firmware update gedaan, hierna moest ik wel de N200 via composiet aansluiten op mijn TV, aangezien ik via HDMI geen beeld mee krijg (dat was even schrikken)

Maar ik kon via composiet (de kabel is meegeleverd) de video-instellingen weer op 720p zetten, en daarna had ik weer beeld.

Flink wat films gekeken inmiddels (MKV x264) en dit gaat allemaal prima.

De player herkende helaas mijn WD USB schijf niet, maar deze dient zelfs op XP en Windows Vista machines nog eerst geinstalleerd worden, dus dit euvel schrijf ik toe aan de schijf zelf.

Heb jij ook een Emtec Full HD (1080p) Multimedia player N200?