Athom Homey Pro

€ 392,95
Specificaties Max. 50.000 producten (Multi prot.) + app - Bekijk alle specificaties

Athom Homey Pro Review

OrcxxNewbie 19 februari 2021, 299 views Product gekocht

Athom Homey Pro

Homey Pro

Pluspunten

• bediening
  • Meerdere protocollen
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• begin is wel even wennen
  • goed zoeken hoe je iets moet doen.

Kwaliteit Score: 4
Na het volgen van een webinar gegeven door de ontwikkelaars van Homey, werd ik zeer enthousiast om hiermee ook aan de gang te gaan.
Als je het webinar volgt krijg je een mooie aanbieding, waarbij ook 2 klikaan klikuit stopcontacten zitten.
Na dat ik de homey in huis kreeg wilde ik deze opstarten om er mee aan de gang te gaan, en dus verbinden met wiffi, maar helaas dat lukte niet.
Hierna mailtje gestuurd naar de support afdeling van homey, uitgelegd dat ik alle mogelijkheden al uitgeprobeerd had die ik via het forum verkregen had, was het geen probleem, ik kon hem opsturen (gratis) en ik had binnen een week een nieuwe Homey in huis. Deze deed wat je verwacht van een nieuwe homey hij was gelljk te zien in het netwerk.
Hierna gelijk de slimme lampen die al in huis waren gekoppeld aan homey, daarna een flow maken en ja dat ging allemaal soepel. nu dan een maand in gebruik wil je uitgebreidere flows maken en dat is dan even puzzelen, maar via de FB groep wordt je goed geholpen en ook worden daar diverse ideeën door gegeven.
Ben er dus heel tevreden mee.

Heb jij ook een Athom Homey Pro?