Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Media Keyboard 600 (Qwerty) Review

CDA441 9 augustus 2010, 698 views

Logitech Media Keyboard 600 (Qwerty)

Pluspunten

• 12 programmeerbare F- toetsen
  • geluidswieltje
  • geen ghosting

Minpunten

• niet echt een degelijk materiaal (voor de voetjes)
  • geluidwieltje loopt een beetje vast

Het keyboard is zeer gemakkelijk om te gebruiken,
De Logitech SetPoint software is gebruikersvriendelijk en komt op CD.
Het is makkelijk om met de functietoets de "macros" op de F- toetsen te gebruiken,
zo kan je websites openen, mappen openen,...
Het "scrollwieltje" voor het geluid is makkelijk in gebruik, maar het loopt soms vast als je ingame bent.
het materiaal is niet echt zo sterk, het keyboard viel eens van mijn bureau en de 2 voetjes braken er af.

Maar met de tijd dat ik het toetsenbord gebruikt heb, was het wel een zeer erg goed keyboard voor de prijs van +- 20 euro.

ik gebruikte het keyboard nu al 5-6 maanden en er waren geen problemen met ghosting.

Goed product! :P

Heb jij ook een Logitech Media Keyboard 600 (Qwerty)?