Microsoft Xbox Series S Wit

€ 288,-
Specificaties Basispakket met 512GB interne opslag - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox Series S Wit Review

OrozarBE 5 februari 2021, 1.307 views Product gekocht

Microsoft Xbox Series S Wit

Perfect beeld op een 4k 65" TV, ondanks dat je voor 4k een series x zou nodig hebben. Voor native 4k klopt dit, maar veel mensen zullen het verschil niet kunnen zien tussen native en de geweldige 4k upscaling van de series s. Hdr werkt overigens perfect.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snelheid
  • Looks

Minpunten

• Beperkte opslagruimte, maar dit geldt ook voor de series x

Multimedia Score: 4
Spelaanbod Score: 4
Ten eerste wil ik even duidelijk maken dat je echt geen series x nodig hebt als je een 4k TV gebruikt thuis. Ik heb een series s besteld met als idee hem te gebruiken tot de series x voorradig zijn. Ik kan je vertellen dat bv bij forza horizon 4 ik geen verschil zie in beeldkwaliteit ten opzicht van mijn xbox One X op een Philips 4k TV van 65".
Wat betreft de opslagcapaciteit vallen beide consoles licht uit. Onthou dat een spel op de series S gemiddeld slechts 2/3 capaciteit gebruikt ten opzichte van hetzelfde spel op de series x. Bij beiden is dus een storage expansion vrij snel nodig als je niet regelmatig spellen wil kopiëren van een externe ssd/hdd naar je console en terug.
Verder ziet de series s er leuk uit.
Ik ben alleszins zeer aangenaam verrast door wat de goedkoopste Next gen console op het beeld tovert en voorzie dan ook geen snelle upgrade naar een series x. Topapparaat voor de prijs en zelfs vergeleken met de one x niets als voordelen behalve misschien bij oudere spellen die nog niet aangepast zijn aan series s/x en die je voorheen met one x enhancements speelde.

Heb jij ook een Microsoft Xbox Series S Wit?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties