Glorious PC Gaming Race Model O (regular) Matte Wit

€ 58,32
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Glorious PC Gaming Race Model O (regular) Matte Wit Review

Minusstar2335 4 februari 2021, laatste update op 4 februari 2021, 211 views Product gekocht

Glorious PC Gaming Race Model O (regular) Matte Wit

Lichte gamingmuis met een fraai uiterlijk, maar wordt na verloop van tijd vies

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Fraai uiterlijk
  • Prima software

Minpunten

• Zwaarder dan 67 gram
  • Trekt stof aan
  • Scrollwiel maakt ratelend geluid bij het naar boven scrollen

Glorious PC Gaming Race Model O

Ervaring
Ik heb deze muis nu bijna 9 maanden in bezit en ben er erg tevreden mee. De muis ligt perfect in mijn middelgrote handen, maar voor grote handen is de muis misschien wat aan de kleine kant. Ik gebruik deze muis om mee te gamen (COD Warzone, Fortnite, CSGO), maar daarnaast ook voor alledaags gebruik (browsen, programmeren). Vanwege de Pixart 3360 sensor merk ik dat ik vrij accuraat ben. Zeker icm met een grote muismat en een lage DPI-modus kun je dankzij dit lichtgewicht makkelijk flickshots raken. De belofte van 67 gram komt Glorious PC Gaming echter helaas niet na, aangezien mijn exemplaar 71 gram lijkt te zijn.
Software
De verlichting is mooi en gemakkelijk te veranderen via de software. Zes DPI profielen kunnen worden ingesteld met aanpasbare kleuren die te zien is aan de onderkant. Ook is de polling rate, debounce time aanpasbaar.
Bouwkwaliteit
Aangezien ik de witte matte variant heb gekocht, zag ik na een paar weken al stof in de muis komen. Ook zijn vlekken snel zichtbaar zoals te zien is op de foto's. De gold plated USB-aansluiting is van goede bouwkwaliteit en het snoer is ontzettend licht. Daarom voelt de muis aan als draadloos. Helaas vangt het snoer wel veel stof. De zijknoppen zijn fijn en gemakkelijk in te drukken, alhoewel ik zijknoppen van Logitech iets verfijnder vind. Het scrollwiel voelt goed aan, maar maakt bij het omhoog scrollen een licht ratelend geluid. Gek genoeg hoor ik niets als ik naar beneden scroll.

Al met al is dit een prima gamingmuis die samen met mijn Anne Pro 2 niet misstaat.

Heb jij ook een Glorious PC Gaming Race Model O (regular) Matte Wit?