Specificaties MP3 speler met 3,906GB opslag - Bekijk alle specificaties

Apple iPod mini, 4GB (FireWire 400/USB 2.0) Review

Maverick 19 april 2005, laatste update op 19 april 2005, 218 views

Apple iPod mini, 4GB (FireWire 400/USB 2.0)

Pluspunten

• Klinkt goed
  • Handige bediening
  • Netjes afgewerkt

Minpunten

• Batterijduur vrij kort

Geluidskwaliteit Score: 5
Heb mijn ipod mini (1e gen) inmiddels een half jaartje en kan er alleen maar tevreden over zijn. In het begin was ik wat huiverig omdat je aan iTunes gebonden zit voor deze mp3speler, maar inmiddels heeft iTunes ervoor gezorgd dat winamp niet meer geinstalleerd wordt hier.
Hij klinkt goed, en de bediening is gewoon ontzettend handig, ook maak je er gewoon helemaal de blits mee, want hij ziet er gewoon erg strak uit, veel beter dan alle 13 in een dozijn spelertjes waar iedereen mee rond zijn nek loopt :)
Hij is dan ook wat aan de dure kant voor een mp3speler, maar naar mijn mening is de ipod mini dat bedrag wel waard geweest.
Het enige minpuntje is de batterijduur, die is voor een speler met zo veel geheugen wat aan de korte kant. Als je dit een probleem vindt kun je het beste kijken naar de 2e generatie mini, die heeft een verbeterde batterijduur.

Heb jij ook een Apple iPod mini, 4GB (FireWire 400/USB 2.0)?

Reviews door de redactie