ASUS RT-AX55

Specificaties WiFi-ax • 5-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

ASUS RT-AX55 Review

bjab 23 januari 2021, 129 views

ASUS RT-AX55

Het installeren ging vlekkeloos en over de stabiliteit is niets te klagen. Het enige nadeel is dat je hem niet op kan hangen, maar dat was vooraf bekend.

Pluspunten

• Eenvoudige setup
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • Stabiel

Minpunten

• Niet op te hangen
  • Voelt wat goedkoop

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
Ik heb deze RT-AX55 gekocht vanwege stabiliteitsproblemen bij mijn vorige router. Het installeren ging vlekkeloos (met de basic setup) en vervolgens aan de slag gegaan met uitgebreide instellingen om o.a. interferenties met andere netwerken te voorkomen. In de toekomst moet er nog een los accespoint bijkomen in via de AIMesh, maar gezien de verhalen die ik nu lees moet dat goed komen. Over de stabiliteit is niets te klagen en de functie om automatisch over de schakelen tussen 2.4 en 5ghz heb ik ook geen klachten. Aanradertje. Het enige nadeel is dat je hem niet op kan hangen, maar dat was vooraf bekend.

Heb jij ook een ASUS RT-AX55?