ASUS RT-AX55

Specificaties WiFi-ax • 5-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

ASUS RT-AX55 Review

walliedewalrusNewbie 20 januari 2021, 133 views Product gekocht

ASUS RT-AX55

Deze Asus RT-AX55 is wederom een prima Asus router die gewoon werkt en doet wat hij moet doen. Net als mijn vorige Asus routers uitermate betrouwbaar en met uitstekende wifi dekking (ruim 2 verdiepingen). Een Wifi 6 router maar wel mooi onder de 100 euro is erg netjes. .

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goede Wifi dekking
  • Ai mesh met nog betere wifi dekking

Minpunten

• Kan niet aan muur opgehangen worden

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Installeren is zeer eenvoudig maar voor wie dat wil zijn er zeer uitgebreide mogelijkheden beschikbaar. Beheren kan overigens eventueel ook via een app
Ai mesh werkt in de praktijk uitstekend en is een mooie bonus waardoor ik door het hele huis heen perfecte wifi dekking heb en overal in het huis een goede verbinding heb met snelle downloadsnelheden. Met meerdere gebruikers in huis die allemaal graag hun eigen Netflix stream willen bekijken is dat erg prettig.
Na een vorige vergissing met de aankoop van een Archer C6 met iedere keer irritatie door dagelijks spontaan wegvallende 2.4Gh verbindingen (met de officiele firmware !) ben ik blij dat ik eindelijk weer een heerlijk betrouwbare Asus router heb.

Heb jij ook een ASUS RT-AX55?