1 review

Specificaties Losse body • 61MP sensor • WiFi - Bekijk alle specificaties

Sony A7R IV Zwart Review

DoWeFly 13 januari 2021, 123 views Product gekocht

Sony A7R IV Zwart

Een prima full-frame systeemcamera, robuust, goede beeldkwaliteit, ligt goed in de hand en sneller dan wat ik tot nu toe gewend was. Heeft alles wat ik ervan verwacht, tegen een prijs die niet goedkoop is maar wel competitief in dit segment.

Pluspunten

• Bouw
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• niet goedkoop

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 5
Uitbreidbaarheid Score: 4
Na 7 jaar heb ik de overstap gemaakt van de originele A7 naar deze A7RIV. Veel dingen kwamen me bekend voor, in 7 jaar tijd was er ook weer heel wat nieuws te bespeuren, maar de overstap heb ik mij nog niet beklaagd! De kwaliteit van de foto's is schitterend (wees wel voorbereid op de bestandsgrootte!), de 2 slots voor geheugenkaarten zijn welkom (momenteel gebruik ik nog UHS-I v30 maar vanwege de schrijfsnelheid zal ik binnenkort wisselen naar UHS-II v90) en de levensduur van de batterij doet me beseffen dat mijn andere toestel alweer 7 jaar oud is! Een echte aanrader voor zij die kwaliteit en detail willen, zonder daarbij in te boeten aan snelheid en veelzijdigheid!

Heb jij ook een Sony A7R IV Zwart?