ASUS ROG Rapture GT-AX11000

€ 389,-
Specificaties WiFi-ax • 6-poorts switch (max 2.5Gbps) - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Review

mistercage 7 januari 2021, 361 views Product gekocht

ASUS ROG Rapture GT-AX11000

Vervangt de routerfunctie van de recent aangeschafte RT AX55 welke nu als Ai meshpoint gaat fungeren. Een top combinatie die prima overweg kan met al mijn connected smarthome devices(50+) , smartphones, laptops, tv's etc. Kost een flinke duit, maar daar krijg je dan ook echt iets voor terug.

Pluspunten

• perfect signaal
  • veel devices zonder haperingen
  • Aimesh

Minpunten

• groot
  • kan niet opgehangen worden
  • stevige prijs

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Na veel gehannes met een TP link Archer 2200 oplossing met continue wegvallende wifisignaal , nu gekozen voor een echt beest.
Een top combinatie welke prima overweg kan met al mijn connected smarthome devices, smartphones, laptops, tv's etc.
Zeer tevreden gebruiker!
Kost een flinke duit, maar daar krijg je dan ook echt iets voor terug.

Enige nadeel is het formaat ( jemig wat groot !)en het gebrek om hem te kunnen ophangen.
Buiten dat, prima apparaat.

Interface was ik reeds bekend mee en is prima te doorgronden.
Aimesh is zeker een pluspunt en vergroot het dekkingsgebied in mijn betonnen bunker :-)

Heb jij ook een ASUS ROG Rapture GT-AX11000?

Als je even googled op rt-ax11000 mount blijkt dat er toch oplossingen zijn door derden om de router op te hangen. Sommigen printen zelfs zelf een wallmount.
Ik krijg hem morgen binnen nadat mijn 9 jaar oude Asus wifi 4 router de geest heeft gegeven. Ik ben benieuwd.