Trust Soundforce 1600P (2.1, 2x 2W, 15W) Review

eriksd 24 november 2006, 941 views

Trust Soundforce 1600P (2.1, 2x 2W, 15W)

Pluspunten

• prijs
  • subwoofer
  • losse bediening

Minpunten

• hoge klanken

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Tja,

Dit zal wel een speakerset zijn waar de meeste van jullie om zullen lachen, maar ik had behoefte aan een 2.1 set die niet duur was (ik had mijn oude speakers nl. opgeblazen). Toen ik langs de plaatselijk V&D liep zag ik deze staan voor welgeteld 29,95.
Meteen gekocht maar, en eerlijk is eerlijk, het is een extreem low-budget product.

Maar, en dat is heel belangrijk, het geluid is naar mijn mening echt goed. Vooral de bijgeleverde subwoofer is goed, en geeft volle klanken, terwijl de 2 satellieten hun werk ook redelijk tot goed doen.
Mijn totale oordeel komt tussen de redelijk en goed uit, maar vanwege de prijs geef ik alsnog het predikaat goed mee, omdat het gewoon een goed product is!

Ook mooi is, is dat de controls niet in de subwoofer zijn ondergebracht, maar in een apart kastje, waardoor de subwoofer mooi in een hoekje te verbergen is

Heb jij ook een Trust Soundforce 1600P (2.1, 2x 2W, 15W)?

Ik had deze set ook. Heb hem nu aan mijn zus gegeven en de logitech x-530 gekocht maar zo slecht is die set helemaal niet nee! Alleen kon het volume niet zo heel keihard zetten want dan wordt het toch wel redelijk lelijk.
Voor 30euro kan je nog best leuke speakers kopen hoor, check bv de:

-Logitech SB R20 (2.1) voor 29euro
-Logitech Sound Blaster S200 (2.1) voor 25euro
-Logitech X-210 (2.1) voor 35 euro (de kleine broer van de X530)

Ik vermoed dat alle bovenstaande jouw setje eruit presteren. Maar iig goed dat je er tevreden mee bent. Ik heb zelf ook crappy speakers uit het jaar 0 (alleen aangesloten op mn iPod dock, die niet hard hoeft te staan). Voor de rest gebruik ik mn headset, daar stoor ik niemand mee :)