Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart

€ 497,90
Specificaties 34" • 3440x1440 • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart Review

Patrick-1Newbie 5 januari 2021, 625 views Product gekocht

Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart

Goede monitor, erg blij mee. Was niet perfect uit de doos. Zie uitgebreide review.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Prijs/Kwaliteit
  • FreeSync Premium

Minpunten

• Niet out of the box goed
  • Kan niet auto helderheid en HDR tegelijk aan hebben.

Deze monitor heb ik gekocht omdat ik opzoek was naar een monitor met de volgende eisen:

QHD
144+ Hz
Curved
34"
Onder de €500,-

In eerste instantie heb ik deze gekocht bij Megekko, echter kreeg ik daar een foutief exemplaar. Op één van de displaypoorten had ik een flickerend beeld waarbij de speakers ook kraakte. Deze heb ik uiteraard teruggestuurd. Omdat dit een beetje rond kerst was heb ik gewoon mn geld teruggevraagd zodat ik hem op een later moment nog eens kon bestellen.

Zo heb ik hem later nog eens besteld bij Coolblue, was 10 euro duurder, maar omdat het terugsturen de vorige keer nog een beetje een gedoe was vond ik dat het wel waard. Aangezien (vind ik) altijd wel uit kan gaan van de kwaliteit van de klantenservice bij Coolblue. Mocht er weer wat zijn bij dit exemplaar.

Aan het begin merkte ik wel dat als mijn game onder de 48FPS kwam (FreeSync limiet) dan begon de helderheid te flikkeren. Dit heb ik kunnen oplossen door alle grafische/beeld drivers te uninstallen in safe mode met DDU (https://www.guru3d.com/fi...uninstaller-download.html). Daarna de PC te herstarten zodat Windows je drivers weer automatisch opnieuw download. Ik heb wel zelf Geforce Experience Center weer moeten downloaden. Hierna was dat probleem in ieder geval verholpen en heb ik geen problemen meer gehad met deze monitor!

Heel blij mij tot nu toe!

Heb jij ook een Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart?

Vraag & Aanbod