TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model) - Reviews

Specificaties 2,4GHz WiFi + router • 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model) Review

woutahNewbie 1 augustus 2010, laatste update op 1 augustus 2010, 1.235 views

TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model)

Pluspunten

• Stabiliteit

Minpunten

• Troubleshooting bij installatie

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Op basis van de al bestaande reviews heb ik besloten om deze draadloze router aan te schaffen. Ik had zelf redelijk wat stabiliteitsproblemen met mijn Sitecom draadloze router: wanneer er een laptop dicht bij de router verbinding maakte, vielen alle andere verbindingen uit. Daarnaast was het maken van een VPN verbinding vaak niet te doen of viel de verbinding weg.
Na de zeer eenvoudige installatie, werkte de TP-Link router niet. Het ip adres van de router zou al bestaan in het netwerk. Met behulp van de handleiding was het mogelijk om dit probleem te verhelpen. Achteraf gezien had ik dit natuurlijk ook wel zelf op kunnen lossen: de router kreeg het ip adres van het modem bij de automaitsche installatie...
Regelmatig zitten er drie apparaten gekoppeld aan de router (wireless) en ik bemerk geen problemen. Zelfs mijn modem lijkt niet meer zo vaak te crashen als voorheen.

Heb jij ook een TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model)?