Apple HomePod Mini Wit Review

rh1014399 3 januari 2021, 343 views Product gekocht

Apple HomePod Mini Wit

Na een aantal HomePods (waaronder een stereo-paar) wilde ik een HomePod in mijn keuken, zodat ik 's ochtends tijdens het ontbijt maken radio kan luisteren. Verschillende kook-wekkers kan zetten en Hue lampen kan bedienen

Pluspunten

• Stevig product
  • Werkt uit de doos
  • Geïntegreerd in ecosysteem

Minpunten

• onvervangbare kabel (zit vast aan HomePod)
  • geen Nederlandse ondersteuning
  • beduidend minder geluid dan de grotere modellen

Muziekweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Het niet ondersteunen van Nederlandse taal vind ik gemis. Toch werkt het device naar tevredenheid.

Het enige waar ik toch wel over val is de prijs, het product is duur, zelfs voor apple begrippen biedt het weinig functionaliteit voor een hoge prijs.

De HomePod voelt degelijk, maar moet zich nog bewijzen. verder ben ik benieuwd hoe goed het product schoon te houden is.

Heb jij ook een Apple HomePod Mini Wit?

Vraag & Aanbod

Als je meerdere kookwekkers zet, hoe weet je dan welke af gaat?
Helaas hoor je dat niet, maar je kan vragen om de status van timers, en dan vertelt Siri hoeveel tijd er op de timers zit. Of je kan vragen naar een specifieke timer.

Dus je kan als er een timer gaat (de ei-timer) vragen hoeveel tijd er nog nog op de (resterende) timers zit, en dan zegt Siri: op de pasta timer (bijvoorbeeld) zit nog 4 minuten...

tijdens het koken is dat niet zo spannend (voor mij) als de tijden dicht bij elkaar zitten zou het fijn zijn als Siri zou zeggen welke timer afloopt...

maar je moet het met een opsomming van de resterende timers doen.

wijziging: toevoegingen

[Reactie gewijzigd door rh1014399 op 3 januari 2021 20:40]