Microsoft Xbox Series S Wit

€ 294,-
Specificaties Basispakket met 512GB interne opslag - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox Series S Wit Review

Anoniem: 1269758 30 december 2020, laatste update op 30 december 2020, 701 views Product gekocht

Microsoft Xbox Series S Wit

Groter dan verwacht, wauw wat een apparaat. Het is even wennen qua instellingen vergeleken met andere consoles. jammer dat er geen accupack aan de controller zit!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • degelijke uitstraling
  • goede prijs
  • GamePass

Minpunten

• Weinig opslag
  • instellen is even wennen
  • geen accu aan controller

Multimedia Score: 5
Spelaanbod Score: 5
Randapparatuur Score: 3
Je hebt hem aangeschaft. Vanaf dat moment zit je er op te wachten.
Hij komt aan en je opent de doos. Wauw hij is wel dikker en groter dan gedacht.
Voelt goed aan, controller zit er bij geleverd.
Helaas zonder usb-c kabel.. en zonder een accupack. Maar voor die prijs...
Met de app stel je hem heel snel in, het is even wennen hoe je de downloads vind.
Ook dat even de feature van constant opnemen uitschakelen...

500GB is met aanschaf van een Gamepass voldoende, met een uitstekende netwerk verbinding is het mogelijk snel te switchen van games door spellen die zijn uitgespeeld te verwijderen en nieuwere te downloaden.

Ik ben nog niet in staat geweest om multiplayer maps te gaan spelen, dus daar houd ik me over in.

Het instellen van een koptelefoon was ook wat omslachtig.. Misschien komt er in de toekomst een optie waardoor die makkelijker kan dan via het menu.

Er is geen diskdrive aanwezig, dit weet je bij aanschaf ook. MS heeft deze console ontworpen omdat er hiervoor steeds meer vraag is. Persoonlijk vind ik dit geen probleem.

Al om al een hele mooie apparaat

Heb jij ook een Microsoft Xbox Series S Wit?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties

Kan je ook je bevindingen laten weten mbt de beeldkwaliteit op een 4K tv? mocht je die hebben, ben eigenlijk wel benieuwd hoe het beeld eruit ziet als het wordt geupscaled.
Xbox series s ondersteund geen 4k. en destijds had ik geen 4k tv (nu dus wel)
Heb hem uiteindelijk weg gedaan, ik kon er niet aan wennen.

Verder staat die constant in slaapstand. uitzetten is omslachtig wel mogelijk.
Hierdoor kan je wel constant games verwijderen op afstand en games installeren met de app wat wel makkelijk is.

Heb inmiddels een game pc
Haha, grappig.

Ik verbaasde me er juist over hoe klein dat ding wel niet was. Al helemaal t.o.v. een Series X of een PS5.
0Anoniem: 1269758
@Graft28 augustus 2021 13:02
Ja hé, ieder zo zijn eigenbevindingen gelukkig.