Microsoft Xbox Series S Wit

Specificaties Basispakket met 512GB interne opslag - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox Series S Wit Review

jpm.lensen 2 december 2020, 387 views Product gekocht

Microsoft Xbox Series S Wit

Helaas was ik in NL te laat, maar kon via t.net vraag en aanbod, toch een xbox series s scoren, uit belgie dit ter vervanging van ps3 hij hangt nu aan 4k oled, en ik vind het mooie beelden ook gamepass van belang

Pluspunten

• game pass
  • snel
  • mooi beeld

Minpunten

• opslag gaat hard
  • controller voelt wat goedkoop

Multimedia Score: 5
Multiplayer Score: 4
Spelaanbod Score: 5
Randapparatuur Score: 4
Vorige week woensdag de xbox series s mogen ontvangen.

En toen meteen via de xbox app installeren, in eerste instantie probeerde ik dat op mijn nokia 8.1 android telefoon.

Dit ging echter niet, dus toen maar naar de iPad overgestapt, verliep ook niet soepel, maar dit ging uiteindelijk wel.
Volgens mij is het idee, dat hij via wifi direct verbinding met de xbox series s wil maken, maar dit ging dus niet zo soepel bij mij.

Toen we dit eenmaal aan de praat hadden, was het tijd voor gamepass, ik heb dmv de xbox live constructie, nu 3 jaar gamepass ultimate erop staan, voor ongeveer 3 euro per maand, ik vind dat erg nette prijs.

Als spellen, zijn we nu bezig met:

Fifa 20
Pes 2020
NFS Rivals
F1 2019
Forza Motorsport 7
Dirt 4
Minecraft

Maar hiermee de console al vrij vol

Ik vind het erg fijn, dat hij alles lekker snel opstart

Wil nog even 2de draadloze controller scoren, en mogelijk ook de accu's voor de controllers gaan kopen.

Maar eerste indruk, ik vind het er erg mooi uitzien (ook op de 4k tv) en we zijn er erg blij mee

Mogelijk volgt later nog een update

Heb jij ook een Microsoft Xbox Series S Wit?

Meer advertenties

Je weet dat de series s geen discplayer heeft !?
ja dat weet ik, snap je opmerking even niet ?
Mijn excuus ik reageer op de verkeerde review.

Iemand op Tweakers heeft een series s review en zegt dat de Disc drive geluid maakt.