Asus A6U-B098H (Sem M; 512MB; 60GB; DVD-/+RW; 15,4"TFT; WXP Home) Review

Rolo1977 6 mei 2006, 660 views

Asus A6U-B098H (Sem M; 512MB; 60GB; DVD-/+RW; 15,4"TFT; WXP Home)

Pluspunten

• Goede speakers, weinig geluid, zeer prettig scherm, 2 jaar garantie, zerro brite pixel garantie, één 512MB dimm geheugenkaartje (nu kan je zelf erg makkelijk uitbreiden zonder je 'oude' geheugen weg te moeten doen) en gratis tas en muis

Minpunten

• Had een stevigere tas mogen zijn en 1 GB geheugen had zeker niet misstaan.

Ik heb besloten deze laptop te kopen omdat het op dit moment een van de goedkopere laptops is, maar bevat wel alles wat een gemiddelde gebruiker nodig heeft! DL-DVD brander, 4x USB, Firewire, etc. en zeker niet te vergeten 2 jaar pick up and return garantie en een 'zero brite pixel' garantie!!

Na de aanschaf bij PCMegastore kan ik alleen maar zeggen dat het toch een toppertje is voor 't geld. Veel betere speakers dan verwacht en een redelijk lange accu duur ongeveer 2,5 uur bij normale kantoor gebruik: internetten, mailen en mp3's afspelen. Het scherm is behoorlijk scherp en heeft geen rare vlekken en of andere vlekken.
Het is totaal geen game laptop maar dat was voor mij totaal geen eis.
Wireless netwerkkaartje werkt vlekkeloos samen met alle AP en routers die ik tot nu toe heb gevonden.

Vergeleken met een Acer die we op 'm werk hebben voor een project is deze behoorlijk snel, completer en een stuk goedkoper.

In mijn ogen een echte aanrader voor wie een complete laptop wil en niet super veel geld wilt uitgeven!

Heb jij ook een Asus A6U-B098H (Sem M; 512MB; 60GB; DVD-/+RW; 15,4"TFT; WXP Home)?