Edimax BR-6216Mg MIMO (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps) Review

Asiamania 2 mei 2006, 258 views

Edimax BR-6216Mg MIMO (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps)

Pluspunten

• Bereik
  • stabiliteit signaal
  • Installatie gemak
  • Compatible met standaard netwerkkaart

Minpunten

• Uiterlijk is simpel
  • Een een MIMO netwerkaart maakt plaatje pas helemaal compleet

Beheerbaarheid Score: 5
Ik was op zoek naar een nieuwe Router na slechte ervaringen met een ander merk (moest vaak resetten). Ik was met name opzoek naar een router die goedkoop was en toch waar voor zijn geld gaf. Een router met een goed bereik was / is een pre. Daarom ben ik bij MIMO uitgekomen.

Ik ben zeer tevreden over het bereik van deze router, het signaal is duidelijk beter dan mijn vorige (niet MIMO). Tevens was de installatie zeer gemakkelijk. Had een zwaardere procedure verwacht.

Ik heb ook geen last meer van een wegvallend signaal, dus MIMO geeft wel een stabieler signaal.

Heb jij ook een Edimax BR-6216Mg MIMO (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps)?