Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather Review

TheMattHazeNewbie 9 november 2020, 300 views Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Titan Softweave black3: Goed afgewerkte stoel voor een goede prijs. Voor mij 1 minpuntje weg van de 5 sterren.

Pluspunten

• Stevige maar relaxe vulling
  • goed verstelbare veer in de zitting
  • Rugleuning kan naar achter draaien
  • Goede kwaliteit stof
  • Super fijn kussen
  • Juiste lengte en breedte voor mij (1.90m, 65kilo)
  • Verzendingsdatum is realistisch
  • Wieltjes rollen goed en geluidloos over houten vloer

Minpunten

• Zitting kan niet naar voren gedraaid worden

Ik bestelde de titan softweave black 3 (de stof variant dus niet leer) maar aangezien daar geen tweakers pagina voor is review ik hem hier.

Het duurde een heel aantal weken voor ik hem binnen had, maar dat werd ook duidelijk aangegeven bij het bestellen, sterker nog hij kwam iets eerder dan verwacht. Dus naar mijn e rvaring kloppen de geschatte leverdata wel aardig.

Je moet de stoel zelf in elkaar zetten als een ikea kastje maar met de duidelijke handleiding lukte mij dit in een half uurtje (ik nam de tijd).

Je krijgt er 1 kussen bij, niet 2, ik had daar zelf wat verwarring over.
Maar dat kussen voelt heerlijk en blijft goed zitten op de hoofdsteun.

Zoals andere mensen al hebben aangegeven is de vulling aan de hardere kant. Maar voor mij zeker niet oncomfortabel. Ik ben zelf 1.90m en weeg 65 kilo, ik ben dus niet breed gebouwd ;). Ondanks dat is de titan toch de goede keuze en niet de omega want mijn heupen raken de zijkant van de zitting al. De rug sluit ook goed aan. de bouwkwaliteit voelt stevig en premium en de stof ook. Op sommige punten sluit de hoes niet precies aan de vulling, maar het ziet er wel netjes uit. De hoes kan van de rug leuning af doormiddel van een rits en ik vermoed dat je hem dan kan wassen maar dat kan ik niet bevestigen.

De zitting kan helaas niet naar voren gedraaid worden, wel naar achter.

De armsteunen kunnen zowel in de lengte breedte en hoogte versteld worden. Ze kunnen niet draaien.

De rugleuning kan iets meer naar de rug gevormd worden met de draaiknop aan de rugleuning.

Al met al een goede comfortabele stoel die aan mijn verwachtingen voldoet. Ik heb er 489 euro voor betaald inclusief verzendkosten en dat was hij zeker waard naar mijn mening.

Heb jij ook een Secretlab Titan 2020 Series PU Leather?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.