Tagan TG480-U22, 480W (ATX, PCI-e) Review

maratropa 30 april 2006, 900 views

Tagan TG480-U22, 480W (ATX, PCI-e)

Pluspunten

• Veel aansluit mogenlijkheden
  • Zeer stil

Minpunten

• Zorgt voor weinig extra airflow in je kast

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 1
Ik heb de U22 480 watt nu meer dan een half jaar draaien icm. een dual opteron systeem.

Het is een goed afgewerkte voeding, met zeer veel aansluitmogenlijkheden, waaronder het combineren van 2 12 volt aansluitingen tot 1 EPS aansluiting voor op servermoederborden.

Het koelvermogen voor de rest van je systeem is wel nihil. Op basis van de "load" op je voeding past deze de snelheid van de 2 stille koelers aan. Hierdoor is deze voeding ook erg stil.
Zaak is dus wel dat je bij een flink systeem wel andere koelers in je kast moet hebben.

Ook handig is het knopje om de 2 12 volt lijnen te combineren in 1 enkele zwaardere 12 volt lijn.

Ook hebben de voltages me nog nooit in de steek gelaten.

Ik ben zeer tevreden.

Heb jij ook een Tagan TG480-U22, 480W (ATX, PCI-e)?

Tjah, als je graag meer airflow in je kast wilt door middel van de voeding dan kan je beter een qtec-dualfan halen :P
qtec dualfan? grapjas, ik zou voor nog geen 100 dat ding in mijn kast willen hebben..
Gelukkig kosten ze minder dan 100 :+
Misschien moet je er even bij vermelden dat je dat sarcastisch bedoeld ;)
Ik dacht dat dat wel duidelijk was :)
Dat hij geen extra airflow maakt in je kast is toch erg duidelijk wanneer je deze voeding koopt? Dus waarom het minpuntje? Dacht je dat er een 12cm fan eronder hing ofzo? ;)