Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver) Review

Intelligo 24 oktober 2020, 319 views Product gekocht

Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)

Had zo goed kunnen zijn, maar helaas bij het afval gegaan. NIET KOPEN!

Pluspunten

• ANC werkt goed
  • Audiokwaliteit voor deze prijs uitstekend
  • Case van hoge afwerking en USB-C

Minpunten

• Kwaliteit!
  • KWALITEIT!
  • EN NOG EENS KWALITEIT!

2 sets van de Edifier TWS NB2 besteld bij de Edifier Official Store bij de launch van het headsetje.

Een zwart setje voor mezelf, en een beige/wit setje voor de vriendin.

In eerste instantie positief verrast, geluidskwaliteit en ANC werken erg goed!
De case is van goede kwaliteit, ziet er gelikt uit en heeft USB-C.

Echter... de pret was van korte duur. Na slechts 3x gebruiken kwam er uit het rechter-oortje van de zwarte set nog maar zeer zacht geluid. Meerdere devices geprobeerd, de headset nog gereset met de Edifier app, maar het mocht niet baten.
Garantieaanvraag gestart, die erg moeizaam verloopt.

Na 1 maand - garantieaanvraag van zwart setje nog STEEDS niet verwerkt, gebeurd hetzelfde bij mijn vriendin, echter bij het linker oortje.

Edifier geeft totaal niet thuis op de garantieaanvragen, en ik heb de sets als verloren beschouwd. Een hoop geld verspild en de setjes liggen in het grofvuil.

dus, KIJK UIT! BOUWKWALEIT ZEER SLECHT! Garantie vanuit fabrikant NIET bestaand. NOOIT MEER EDIFIER!

Heb jij ook een Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)?

Helaas gingen ze bij mij ook na iets meer dan 2 weken kapot. Bij het rechter oortje klinkt ineens een rommelend geluid met de noise canceling aan. Ook vervormd het bas geluid. Gelukkig heb ik ze gekocht bij een bedrijf met een 30 dagen retour garantie.