HP Photosmart 3210 (Kleur, Print & Scan & Copy, A4, USB & 100mbit) Review

ajbalmere 26 april 2006, 337 views

HP Photosmart 3210 (Kleur, Print & Scan & Copy, A4, USB & 100mbit)

Pluspunten

• Bluetooth mogelijkheid voor printen
  • Losse cartridges

Minpunten

• Misleidende "reclame"van bleutoothvoor scannen

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 3
Recentelijk een nwe pc aangeschaft en hadden een losse scanner en printer van Epson, deze waren ook al zo'n 3 a 4 jaar oud dus er moest wat nieuws komen. We wilden een goede degelijke unit hebben die alles aan kon en kwamen uit op deze HP all in one. Op de HP pagine en de verpakking staat de mogelijkheid voor bluetooth, dit is een beetje misleidend, alleen het printgedeelte werkt met bluetooth welke wij dan ook gebruiken, printer staat bij ons in de kast zodat we niet al de apparatuur in de huiskamer hebben staan. Enige minpuntje is dus als we willen scannen de unit even uit de kast gereden moet worden.

Ook een mooie "feature" zijn de losse kleur cartridges, bij de Epson viel je meteen in de prijzen als 1 kleur op was, nu haal je het kleurtje wat op is en je kunt weer aan de slag.

Heb jij ook een HP Photosmart 3210 (Kleur, Print & Scan & Copy, A4, USB & 100mbit)?