Jabra SPEAK 510 MS

€ 95,-
Specificaties Headset (universeel) - Bekijk alle specificaties

Jabra SPEAK 510 MS Review

harry997 7 september 2020, 1.010 views Product geleend

Jabra SPEAK 510 MS

Ik gebruik deze speaker veel voor werk. Instant-telco's met tot ±6 mensen gaat heel goed. De geluidskwaliteit, zowel microfoon als speaker is goed. Vergelijkbaar in kwaliteit met een 'professionele' vergaderruimte. Goede user-interface en lekker draagbaar. Aanrader voor telco's op plaatsen waar geen pre-installed speakerphones zijn.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • User interface
  • Accuduur
  • Robuste constructie
  • Zakelijk en toch leuk ontwerp

Minpunten

• MS vs UC versie... wat is het verschil??

Ik vind dit een super apparaat en zou het iedereen aanraden die af en toe zakelijk een telco heeft op plaatsen waar geen speakerphones zijn.

User interface is top: duidelijke, simpele knoppen met goede audiovisuele feedback. Hij kan via USB met je laptopje verbinden of bluetooth (2 apparaten) met je mobiel. Opladen ook via USB (zit vast aan apparaat, rolt netjes op aan de onderkant en blijft goed zitten). Accuduur is fantastisch, ik laad m ±1x per week op bij zeer regelmatig gebruik. Volgens het boekje tot 15u spreektijd. Ach, hij ligt toch meestal naast je laptop en de USB kabel zit eraan vast, dus opladen is geen moeite. Ook zeer goede accuduurdisplay. Ook de afstand waarop de bluetooth blijft werken verbaasd met altijd (in positieve zin dus)

Het design is strak-zakelijk (je komt niet aan met de nieuwste RGB Boombox), functioneel (want 360 graden) en toch ook aantrekkelijk. Hij komt met een klein opbergzakje, en het geheel is lekker plat dus past goed in je tas.

Ook voor het incidentele muziekje vind ik m erg geschikt. Heeft natuurlijk niet veel diepe bas maar de midden/hoge tonen zijn zuiver en gebalanceerd.

PS: er is blijkbaar een MS en UC versie. MS=microsoft optimized, UC = Unified Communication. Ik kan niet uitvinden wat het verschil is, en kan zelfs niet vinden welke versie ik heb. Beetje vreemd. Dit is dan meteen het enige minpunt wat ik kan vinden.

Heb jij ook een Jabra SPEAK 510 MS?

MS optimizes geeft garanties dat automatisch integratie met de MS producten werkt. De mute knop op je Speak mute dan ook je Teams meeting bijv. (hardware en software mute synced.)

Dat is het verschil.
Installer je de Jabra software, dan werkt het volgens mij sowieso al wel.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.