Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver) Review

Rutgerd92 31 augustus 2020, laatste update op 1 september 2020, 81 views

Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)

Zeer gebruiksvriendelijke earphones voorzien van alle luxe features.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Noice cancelling

Minpunten

• Vallen nogal groot uit

Verpakking
Toen de earphones werden geleverd, viel onmiddellijk het high-end design van de verpakking op. Ondanks dat dit niet de duurste oortjes zijn in dit segment, geeft de verpakking het gevoel dat ze dat wel zijn. Er zitten verschillende formaten van oordopjes in, een USB-kabel (geen adapter) en een handleiding in verschillende talen.

Design
Net zoals de verpakking, ziet de oplaadcase er zeer mooi uit. De case is niet te groot en past perfect in je broekzak. De oortjes worden via magneetjes vast geklikt in de case, dus deze zijn makkelijk er in en uit te halen, alsook zitten ze hierdoor altijd mooi op hun plaats. De oortjes zelf vallen naar mijn mening wat groot uit. Ze doen me meer denken aan een bluetooth headset voor in de auto dan aan earphones.

Kwaliteit
Waar het natuurlijk allemaal om draait, is de geluidskwaliteit. Dit compenseert zeker het feit dat ze er wat groot uit zien. Door de active noice-cancelling, komen alle verschillende tonen goed tot hun recht, zowel tijdens het luisteren van muziek, als tijdens een videoconferentie. Alles klinkt heel helder zonder veel achtergrondgeluiden. De bass mocht voor mij wat beter tot zijn recht komen, maar dit is heel afhankelijk van het genre muziek dat je luistert uiteraard.

Functionaliteiten / specificaties:
Hieronder som ik nog even op wat de earphones voor mij zo gebruiksvriendelijk maken;
- zeer snelle koppeling met smartphone/laptop via Bluetooth V5.0, 1 druk op de knop en de earphones zijn gekoppeld
- tap control: je telefoon opnemen, doorspoelen naar het volgende liedje of de noice-cancelling in- en uitschakelen kan door je vingertoppen tegen het oortje te tikken
- in-ear detectie: de oordopjes pauzeren muziek/films automatisch zodra ze uit het oor worden gehaald, en spelen verder zodra je ze weer in doet
- Via de "Edifier Connect"-app kan je het batterijpercentage zien, maar ook instellingen aanpassen, zoals gevoeligheid van de tap control

Ook wil ik nog graag toevoegen dat de oortjes IP54 stof- en waterdicht zijn. Mocht het beginnen regenen tijdens het lopen, hoef je je dus geen zorgen te maken.

Samenvatting
Als samenvatting kan ik dus iedereen die eenvoudig te bedienen, kwalitatieve Bluetooth-oortjes zoekt de Edifier TWS NB2 aanraden. Zowel voor recreatief gebruik (sporten) als professioneel gebruik (bellen of videoconferenties)

Heb jij ook een Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)?