Canon Pixma iP2000 (A4, 14,4/7,3 ppm, USB) Review

_RL 19 april 2006, laatste update op 3 mei 2006, 659 views

Canon Pixma iP2000 (A4, 14,4/7,3 ppm, USB)

Pluspunten

• uiterlijk
  • inktgebruik
  • prijs van cardridges

Minpunten

• lage capaciteit onderste papierlade, mocht iets meer zijn

Inktverbruik Score: 5
Muziekweergave Score: 3
Afdruksnelheid Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Ik heb deze printer al een langere tijd, ter vervanging van mijn oude Epson Stylus 480 SXU. De Canon Pixma ip2000 is een verademing ten opzichte van de Epson.

Als eerste het uiterlijk van de printer. Hij zit er strak uit en is niet te groot. Hierdoor past hij makkelijk op een bureau of een boekenplank waar weinig plaats is.

Over de afdruksnelheid ben ik zeer te spreken, een zwart/wit pagina is in een paar seconden al afgedrukt. Over foto's kan ik niet beoordelen, deze print ik niet via de ip2000.

Per maand gaan er ongeveer 300 a4'tjes met tekst doorheen. Toch blijft het inktgebruik laag, eens in de twee drie maanden moet ik nieuwe cardridges erin doen.

Al met al is de Canon Pixma ip2000 een goede printer voor de huis- tuin en keuken gebruiker. De lage aanschaffingsprijs en de lage cardridgeprijs maken deze printer zeer aantrekkelijk

Heb jij ook een Canon Pixma iP2000 (A4, 14,4/7,3 ppm, USB)?