Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver) Review

AudioDen 29 augustus 2020, 117 views Product gekocht

Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)

De kwaliteit van deze hoofdtelefoon is echt fantastisch, makkelijk en snel te koppelen en echt een volwassen, gedetailleerd geluid wat niet onderdoet voor mijn grotere hoofdtelefoon. Ook bellen gaat perfect en de verstaanbaarheid is perfect. Met noice cancellation merk ik niet echt verschil alleen dat de geluidskwaliteit nog beter wordt

Pluspunten

• Ontwerp
  • Geluidskwaliteit
  • Batterijen gaan erg lang mee
  • Installatie gemak
  • USB C
  • Erg prettig te dragen maar ook vast genoeg om te sporten

Minpunten

• Slecht verkrijgbaar in Nederland

Erg enthousiast over Edifier geworden door perfecte service en producten die zij maken. Ik heb verschillende speakers en hoofdtelefoons gehad van dit merk. Nu gebruik ik al ruim een jaar de Edifier S2000 pro speakers en deze bevallen echt uitstekend. Deze speakers gebruik ik in mijn hobby kamer en daar hoor ik nog steeds nieuwe dingen die ik beneden met mijn best goede hifi set niet hoor. Vandaar opzoek gegaan naar AirPods van dit merk en kwam al snel op dit type uit. Helaas is deze nog niet bij BOL of Coolblue te koop maar gelukkig kon ik ze toch bestellen bij Ali Express (niet mijn favoriete shop maar ik wilde toch echt graag deze). Kwaliteit is echt weer super. Snel te installeren en te koppelen en prima eenvoudige app waar je de noice canceling mee kan regelen en instellen. De geluidskwaliteit is echt heel erg goed en doet niet onder voor grotere of in ear hoofdtelefoons. Bellen gaat ook perfect en aan beide kanten van de lijn klinkt het helder en ruis vrij. Enige wat iets minder lijkt te werken is de noice canceling want ik hoor uit en aan weinig verschil maar komt waarschijnlijk doordat de dopjes al zo goed in de oren vast zitten en daardoor al weinig achtergrond geluid hoort. Wel is de geluidskwaliteit beter als je de noice canceling aanzet en ik ben er dus eigenlijk heel blij mee. Echt een aanrader.

Heb jij ook een Edifier TWS NB2 (Wit, Zilver)?