1 review

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60093MH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60093MH) Review

Nick-Ryan 28 augustus 2020, 1.826 views Product gekocht

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60093MH)

Sterke Gaming/Werk laptop voor een goede prijs!!

Pluspunten

• Goede koeling
  • Goede prijs
  • Mooi design

Minpunten

• 2,46 KG

Ik heb deze laptop gekocht omdat ik de studie informatica doe (HBO). Ik ben er zeer tevreden mee. Voor deze prijs kan ik geen andere laptop vinden met de zelfde specificaties. De accu duur is aan de kleine kant maar als je alleen gaat web browsen is het prima te doen! Het design vind ik ook heel vet. Het ziet er niet perse uit als een game laptop dus ik kan het zo meenemen naar andere vergaderingen enzovoort. Voor de rest is hij wel volledig gemaakt van plastic maar zo voelt het totaal niet!

Zeker een aanrader!

Heb jij ook een Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60093MH)?

Hoi Nick-Ryan, top dat je een review over deze laptop hebt geschreven. Ik volg hem al een tijdje. Kun je nog wat meer vertellen over hoe aanwezig het geluid van de fans is?
Ja tuurlijk! Sowieso hoor je de fans alleen maar als hij echt maximaal alles gebruikt (dus heet word ongeveer 55 graden). De fans zijn sowieso luider dan een normale game pc. Maar zodra ik een headset met een game of muziek op heb hoor ik het eigenlijk niet meer tenzij ik me er echt op focus hoor ik het heel heel zacht.

Ik moet wel zeggen dat er een soort lichte piep inzit die ik hoor als ik mijn headset af heb. Maar dit allemaal heb ik getest op max power setting. Je hebt 3 settings en deze maakt dus ook het meeste geluid. Voor de rest vind ik het zelf niet storend.

Heb je zo genoeg informatie?

Als je meer wil weten hoor ik het graag!