1 review

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60093MH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60093MH) Review

Nick-Ryan 28 augustus 2020, 1.829 views Product gekocht

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60093MH)

Sterke Gaming/Werk laptop voor een goede prijs!!

Pluspunten

• Goede koeling
  • Goede prijs
  • Mooi design

Minpunten

• 2,46 KG

Ik heb deze laptop gekocht omdat ik de studie informatica doe (HBO). Ik ben er zeer tevreden mee. Voor deze prijs kan ik geen andere laptop vinden met de zelfde specificaties. De accu duur is aan de kleine kant maar als je alleen gaat web browsen is het prima te doen! Het design vind ik ook heel vet. Het ziet er niet perse uit als een game laptop dus ik kan het zo meenemen naar andere vergaderingen enzovoort. Voor de rest is hij wel volledig gemaakt van plastic maar zo voelt het totaal niet!

Zeker een aanrader!

Heb jij ook een Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60093MH)?