Specificaties 17" @ 1280x1024 (SXGA) (lcd, 16ms) - Bekijk alle specificaties

Philips 170S5FB (17", 16ms, D-sub) Review

homerno1Newbie 15 april 2006, 270 views

Philips 170S5FB (17", 16ms, D-sub)

Pluspunten

• Helder en scherp beeld
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Voet verstellen voelt zwak aan, nog geen problemen mee gehad!!

Samen met mijn Acer Aspire E360 aangeschaft nadat mijn oude computer de geest aan het geven was en mijn oude beeldscherm alles in het paars liet zien!!

Een prima beeldscherm, maar heb niet geweldig veel ervaring met TFT schermen. Uit de ervaring die ik heb kan ik zeggen dat dit het mooiste scherm is dat IK mee heb gemaakt. De andere schermen waren allemaal wat onscherp en leken wat traag te reageren. Daar heb ik bij dit beeldscherm absoluut geen last van. Ik heb nog geen zware games etcetera gespeelt, maar heb met het afspelen van films helemaal geen problemen. Beeld blijft goed en heeft een goede verfris snelheid.

Tot nu toe dus een prima, rustig beeld, geen dode pixels en makkelijke installatie, eventueel met de bijgeleverde software.

Kortom, nog lang geen spijt van!!!!

Heb jij ook een Philips 170S5FB (17", 16ms, D-sub)?