Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty) Review

KnetterGek 27 juli 2012, laatste update op 27 juli 2012, 1.186 views

Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)

Pluspunten

• bijna alles

Minpunten

• levensduur ietwat korter dan bij andere toetsenborden.

Na een paar jaar intensief gamen (als in, zowat tweeduizend uur in de tijd dat ik het ding heb) is eind Juli 2012 dan toch eindelijk op één van mijn twee toetsenbordjes (ik heb er twee gekocht, één op de zaak en één thuis) de linker CTRL toets langzaamaan echt stuk aan het gaan. Ik gebruik de linker CTRL toets in spellen nagenoeg altijd - mijn knoppen map ik altijd om zodat wat normaal op de rechter muisknop zit in First Person Shooters met CTRL gebeurt, dus die knop krijgt nogal op z'n donder in een willekeurig rondje Battlefield, FalloutNV, COD:BlackOps of één van die tientallen andere spellen die ik in de tussenliggende tijd versleten heb.

Voorgaande toetsenborden kregen allemaal na een jaar of drie, vier pas last van stervende knoppen (meestal de spatiebalk) dus de bouwkwaliteit is niet echt super. Even switchen met het tobo op m'n werk en klaar is knetje voor de komende twee jaar gelukkig :+

Heb jij ook een Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)?

Er zit 3 jaar garantie op, mijne ging ook stuk gewoon even bellen en dan krijg je een nieuwe.

Echter vind ik dit geen productreview..
Dat maakt veel goed :) 3 jaar garantie is best lang. Zeker met gamen is dit wel handig. Dan krijgt het toetsenbord net wat meer voor ze kiezen
Kan je ook eens wat foto's in je review zetten?
Als je zo veel uren hebt gespeeld ben ik wel benieuwd hoe de knoppen en het toetsenbord er over all nog uit ziet.