Antec TX1050B SOHO Tower case (ATX, 500W, Zwart) Review

heintjeput 11 april 2006, 438 views

Antec TX1050B SOHO Tower case (ATX, 500W, Zwart)

Pluspunten

• Koeling is vrij goed geregeld
  • De kast ziet er mooi uit (vind ik)

Minpunten

• Deurtje is van slechte kwaliteit
  • 2x een DOA voeding hier

Kwaliteit voeding Score: 2
De voeding die ik bij deze kast kreeg (Antec Smartpower 2.0 500Watt), was DOA, dus teruggestuurd en weer een DOA. Daarna (door slechte response van het bedrijf) een Tagan voeding gekregen.

Verder vind ik de bouwkwaliteit van het deurtje erg slecht. De hele voorkant is van plastic en het scharnier vervolgens van 1 - 2mm dik is. Deze brak dan ook binnen een half jaar af bij normaal gebruik

Over de koeling ben ik gewoon tevrede, er zit standaard een 120mm fan achterin, een fanduct voor de cpu koeler en daarnaast kun je nog 2 80mm fans voorin plaatsen en 1 bij je videokaart.

Helaas hangen de harde schijven een stukje over het moederbord, dankzij de cages wat het vervangen van geheugen en of cpu koeler iets minder makkelijk maakt.

Heb jij ook een Antec TX1050B SOHO Tower case (ATX, 500W, Zwart)?

Ik heb de case ook en deel je mening over het deurtje. Heb deze met een hoop geklooi kunnen maken. De voeding werkte hier goed maar had al een Coolermaster real power dus ik heb de PSU verkocht.

Maar dat deurtje mogen ze idd verbeteren. Verder mooie kast voor een redelijke prijs.