Denon HEOS HomeCinema

Specificaties Soundbar met subwoofer en 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Denon HEOS HomeCinema Review

Japy 26 juli 2020, 540 views Product gekocht

Denon HEOS HomeCinema

Prachtige soundbar (en speakers) die verpest worden door de slechtse app die ik op mijn telefoon heb staan. Iedereen z'n neefje kan tegenwoordig een redelijke app maken, maar Denon helaas dus niet.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Fysiek goed spul
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• App is waardeloos
  • Helpdesk is om te janken

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb deze soundbar een paar jaar geleden gekocht, in combinatie met 2 HS1 speakers. Het geluid is prima, maar de app is echt om keihard van te janken. Groeperen lukt soms wel, soms niet .Lukt het wel, dan valt het later weer als los zand uit elkaar.
Volume regeling is all over the place en heeft ook last van freezes... En als ik volume standaad op 30 heb staan, kan het zomaar zijn dat als ik de volgende dag opstart de ene speaker op 30 staat, maar de andere op 23. Ok staat de sounbar heel vaak op mute als ik de tv aanzet. En doet de soundbar niet mee als ik over alle speakers spotify al ga spelen. Enzovoort...
Hoe een merk als Denon dit uit kan brengen en dan ook nog de helpdesk kan uitbesteden aan het bedrijf waar dit nu zit (die standaard bij iedere vraag als oplossing sturen hoe je moet resetten) is mij echt een raadsel.
Ik ben echt geen azijnzeiker normaal gesproken, maar als je een product even test voordat je het uitbrengt zijn de bugs die ik voorbij zie komen bij dit A-merk echt uitgesloten. Wordt dus niet gedaan.
Je bent hierdoor dus meer bezig überhaupt geluid uit het spul te krijgen dan dat je naar muziek luistert.

Heb jij ook een Denon HEOS HomeCinema?

Mijn eerste soundbar vorig jaar gekocht, een Denos Heos systeem met subwoofer. Vervolgens 3 dagen gefrustreerd de zaak proberen te configureren, maar zodra je de subwoofer aansloot (draadloos/wifi) waren er allerlei vage problemen. Software upgrades uitgevoerd, tig keer factory default, diverse instellingen geprobeerd en geen oplossing. Na 3 dagen de set enigszins boos en teleurgesteld teruggestuurd naar de leverancier en geld teruggekregen.
Hierna een Yamaha YSP-2700 gekocht. Top product. Aansluiten en werken! Nooit maar dan ook nooit meer een Denon.
Ben je een azijnzeiker? Ik weet het wel zeker van niet, Denon mag zich schamen zo'n product op de markt te brengen.