Epson Stylus D68 Photo Edition (A4, USB) Review

sankiNewbie 10 april 2006, 499 views

Epson Stylus D68 Photo Edition (A4, USB)

Pluspunten

• Compact en betrouwbaar

Minpunten

• Reageert wat traag en verbruikt veel inkt

Inktverbruik Score: 2
Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 5
Deze mooie compacte printer is tot veel in staat. Ik ben erg tevreden met het apparaat. Echter is helaas de inkt erg duur voor deze printer, maar met wat vervangende patronen die ik bij Veens Computers haal is het betaalbaar printen met deze machine zonder kwaliteit in te leveren.

Deze printer kan prima concurreren met de duurdere broertjes en hoeft helemaal niet duur in gebruik te zijn.

Ik heb hiervoor een canon gehad en die was relatief snel kapot waarna ik maar eens voor Epson ben gegaan. Ik merk eigenlijk alleen dat Canon printers sneller printen. Maar verder ben ik erg tevreden over deze compacte printer van Epson.

Voor beginners is deze printer sowieso een aanrader.

Heb jij ook een Epson Stylus D68 Photo Edition (A4, USB)?

Ja dat kun je aan je survey wel zien.

Hoe lang duurt het voordat je een foto heb .
Hoe is de kwaliteit ?

Hoe bedoel je dat ? :?