Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)

€ 79,99
Specificaties Bluetooth muis en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger) Review

bartlijdsman 15 juli 2020, 4.012 views Product gekocht

Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)

Bekijk de video voor de volledige review.

Pluspunten

• Groot en ergonomisch
  • Veel instelbare knoppen
  • Lange gebruiksduur
  • Werkt op vrijwel alle ondergronden
  • Wisselen tussen computers

Minpunten

• Het losse scrollwiel kan voor last in vingers zorgen

Heb jij ook een Logitech MX Master 3 Grafiet (met Unifying-ontvanger)?

Leuk, een videoreview! Het laat de praktische bruikbaarheid wat beter zien.
De video steekt ook leuk en vlot in elkaar, zonder "popiejopie" te worden. Ik ben ook blij dat je geen 10 cuts gebruikt voor 1 zin, komt een stuk rustiger over zo.

Desondanks is de bruikbare info (voor een tweaker) wat beperkt. Hoewel de duimknopjes en het vliegwiel niet heel algemeen voorkomen in muizen, zijn dit geen echt bijzondere eigenschappen. Het bestaat al vele jaren en echt niet alleen in het high-end segment.

Ik snap dat je je niet alleen op tweakers richt en dit voor een gemiddelde consument mogelijk al voldoende is, maar ik had graag wat meer gebruikerservaring gezien over de software opties, de werking van de muis op verschillende oppervlakken en meer van dat soort dingen.
Dankjewel voor de complimenten! Fijn te lezen dat de video’s bevallen.

De informatie die ik geef wil ik inderdaad niet té technisch maken. Daarom ben ik bijvoorbeeld niet dieper op de laser ingegaan. Ik had wel verschillende ondergronden kunnen proberen, dat was een mooie toevoeging geweest. Dank voor de tips!
Leuke review, het enige wat ik mis is de uitleg van het minpunt:
"Het losse scrollwiel kan voor last in vingers zorgen"

Zou je eens kunnen uitleggen waarom het scrollwiel voor last in de vingers kan zorgen?

Ik heb momenteel een Evoluent 4 vertical mouse maar dit heeft mijn polsproblemen niet verholpen en ik heb nu sinds een week ook RSI aan mijn duim, waarschijnlijk doordat de Evoluent 4 te verticaal is. Daarom toch maar eens kijken naar iets er tussenin. Dit lijkt mij een goede kanshebber omdat de muis niet volledig plat is en slechts lichtjes schuin ligt.
Je moet er even aan wennen, maar ik kreeg zo nu en dan last in mijn vinger van het stoppen van het scrollwiel. Omdat het zo los zit is het best wel een gewicht wat je vaak moet tegenhouden met je vinger. Dat kan na verloop van tijd voor irritatie zorgen. Ik heb er inmiddels geen last meer van.
Nog steeds een topmuis!

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.