Iiyama ProLite X436S-S (17", 8ms, D-sub/DVI-D, Zilver) Review

rocketno46 27 februari 2008, laatste update op 6 maart 2008, 791 views

Iiyama ProLite X436S-S (17", 8ms, D-sub/DVI-D, Zilver)

Pluspunten

• Contrast / helderheid
  • Afwerking
  • Geen ghosting
  • Instelbaarheid

Minpunten

• Geen DVI Kabel

Ik heb vandaag deze iiyama monitor gekocht, en ik was zeer onder de indruk over met name de afwerking van het beelscherm. Hij ziet er goed uit, het voelt niet goedkoop aan, eerder als een veel duurder scherm. Je kunt echt alles instellen met dit beeldscherm, er zitten 4 menu's op met daar de diverse mogelijkheden tot instellen. Wat ik echt een goede optie vind is de auto-brightness. Ik heb nu een aantal uren gegamed, en ik moet zeggen dat ik helemaal geen last heb gehad van ghosting. Het enige naadeel is dat je geen DVI kabel meegeleverd krijgt. De prijs is aan de stevige kant, maar de kwaliteit is echt goed. kortom: Dit scherm is alles wat je van een goede TFT kunt verwachten.

update 27-02-08:

Het scherm werkt nog goed. Het enige nadeel is dat ik miden in mijn scherm 1 dode pixel heb :( maar dat kan na 2 jaar.

Heb jij ook een Iiyama ProLite X436S-S (17", 8ms, D-sub/DVI-D, Zilver)?