TomTom Start Benelux (Benelux) Review

jpm.lensen 18 juni 2010, 833 views

TomTom Start Benelux (Benelux)

Pluspunten

• menu
  • snelheid positie bepaling
  • snelheid route bepaling

Minpunten

• kaart materiaal niet altijd 100% correct
  • geen TMC mogelijkheid

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Instructies Score: 4
Kaartmateriaal Score: 3
Positiebepaling Score: 5
Features Score: 3
Voor de features heb ik voldoende gezet, omdat het bij deze tomtom start, niet mogelijk is om een tmc kabel aan te sluiten. En dat vind ik wel een gemis, al is tmc ook niet zalig makkend, beter als niets.

Voor het kaartmateriaal heb ik ook maar een voldoende gegeven, omdat er soms wel erg lang fouten in een kaart blijven zitten, bijvoorbeeld als je vanaf de A9 door het amsterdamse bos Amsterdam in rijdt, dan stuurt hij je op een gegeven moment linksaf, maar dat kan helemaal niet even verder via de rotonde kom je er wel... Maar toch. En ik zou verwachten voor een amsterdams bedrijf, dat die kaarten in ieder geval goed zijn....

Bij prijs zet ik voldoende, omdat toentertijd dat ik hem kocht, ter vervanging, hij wel oke geprijsd was, maar de prijzen zijn sindsdien nog verder gedaalt, en je krijgt nu voor ongeveer het zelfde bedrag europa zo ongeveer.

maar al met al een tevreden gebruiker, maar ik wil nu overstappen op tomtom op mijn iPhone 2g....

Heb jij ook een TomTom Start Benelux (Benelux)?