Antec Titan550 (E-ATX, 550W, Zwart) Review

J0ngemAn572 3 april 2006, laatste update op 3 april 2006, 448 views

Antec Titan550 (E-ATX, 550W, Zwart)

Pluspunten

• Oogt strak, professioneel.
  • Koeling.
  • Ruimte.
  • Deurtje wat je volledig open kan draaien (270)

Minpunten

• Stevigheid van het deurtje aan de voorkant.

Kwaliteit voeding Score: 5
De behuizing ziet er erg stevig en strak uit en er kunnen in totaal 3 fans in geplaatst worden (achter 1x120mm, voor 2x92mm)
Standaard zit er een 1x120mm fan aan de achterzijde van de behuizing, en deze fan heeft 3 standen voor de rotatiesnelheid.

Er word ook een Antec Truepower voeding meegeleverd met een vermogen van 550watt en deze schijnt erg goed te presteren word er geschreven in diverse reviews op het internet.

Alleen vind ik het jammer dat het deurtje wat je tevens 270 (helemaal open kan flappen) kan draaien, niet echt heel erg stevig is.

Ik heb deze behuizing nu 2 dagen in mijn bezit en heb hem uitgepakt en verder nog niks mee gedaan, daarom kan ik er nog niet zoveel over vertellen. Mijn bedoeling is om er een ATX moederbord in te plaatsen en een leuk krachtig dual-core systeem te maken voor o.a te gamen.

Aan de hand van de 4 onderstaande foto's die ik gemaakt heb, heb je vast een indruk van hoe de behuizing er uitziet.

Heb jij ook een Antec Titan550 (E-ATX, 550W, Zwart)?