Sony Optiarc AD-5240S Zwart Review

Koen75 29 juni 2010, 313 views

Sony Optiarc AD-5240S Zwart

Pluspunten

• Goedkoop, SATA,

Minpunten

• Misschien niet heel stil(als je DVD wil kijken in HTPC)

Media-compatibiliteit Score: 3
Schrijfsnelheid Score: 3
Leessnelheid Score: 3
Tijd voor een nieuwe PC, dus ook maar eens tijd om afscheid te nemen van mijn oude vertrouwde IDE DVD-writer met light-scribe. Hoewel ik op zich wel iemand ben die uit is op dingen die net dat beetje extra kunnen, heeft de ervaring met mijn vorige brander me geleerd dat ik behalve ooit 1 exemplaar om te proberen nooit een light scribe cd/dvd heb gebrand. Mijn iesen ten aanzien van dvd spelers heb ik dus aangepast.

En waar kijk je dan naar, prijs, kwaliteit, reviews. Ik heb met name gekeken naar prijs, want een dvd speler/brander is te krijgen voor ongeveer 18 euro. Ik wilde wel graag SATA, om de airflow in de kast te verbeteren.

Nu inmiddels een weekje in de PC kan ik er verder weinig over zeggen. de speler word goed herkend door Windows 7, DVD's speelt ie goed af. en branden(om ssd te flashen) ging ook prima. Verder zal ik niet veel branden, omdat ik op een punt ben gekomen dat ik liever betaal voor software en muziek.

• msi FXA GD-70
  • Windows 7 professional
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Sony Optiarc AD-5240S Zwart?