iRiver H10, 5GB (USB 2.0, Radio) Review

JorisjuhNewbie 1 april 2006, 472 views

iRiver H10, 5GB (USB 2.0, Radio)

Pluspunten

• Updatable Firmware, iRiver Plus, SRS WOW, Kleurescherm, bediening, speelduur batterij (10 uur) en overzichtelijke browser.

Minpunten

• Lijm van scherm liet een beetje los (dit heeft geen invloed op de geluidskwaliteit).

Geluidskwaliteit Score: 5
Mei 2005 heb ik mijn blauwe iRiver H10 aangeschaf, er meteen 2 GB aan Albums op gezet en getest of de geluidskwaliteit echt zo goed was als dat er gezgd werd... Door de bijgeleverde Sennheiser apparatuur werd het echt heel vol en levendig geluid, ook de SRS WOW functie is echt heel vet op wat hogere volumes. Omdat je zowat iedere 3 maanden het iRiver Plus programma kan updaten met nieuwe firmware wordt eht apparaat steeds sneller en komen er nieuwe functies bij, zoals de a-b selectiefunctie, speciale aanduiding per soort bestand(zoals .mp3, .wav, e.d.). Het enige nadeel is dat de lijm waarmee het glas voor het scherm bevestigd is, na een maand of 3 aan de randjes begon los te laten, verder drukt dit de kwaliteit van het beestje niet... Echt een topding, zeker als je topgeluid wilt!

Heb jij ook een iRiver H10, 5GB (USB 2.0, Radio)?

Hey, korte maar handige review!
Ik zoek zelf ook een mp3 speler en vroeg me af of deze herkent wordt als removable drive, of dat deze alleen te benaderen is via programma's (a la iTunes)?