Specificaties 20" @ 1680x1050 (WSXGA+) (lcd, 16ms) - Bekijk alle specificaties

Philips 200W6CS (20", 16ms, DVI-D, D-sub) Review

REDISISToneNewbie 29 maart 2006, 296 views

Philips 200W6CS (20", 16ms, DVI-D, D-sub)

Pluspunten

• Kijkhoek tot 176 graden (in combi met draaivoet).
  • Grootte beeldscherm / resolutie.

Minpunten

• Kapje acherop is slap.
  • Wordt warm na langdurig gebruik.
  • Boxen zijn niet optimaal.

Het is gewoon heel gaaf om achter dit beeldscherm te zitten...Lekker breed en hoge resolutie...alles past erop...Hiervoor was ik altijd in de weer met 2 beelschermen, door ruimtegebrek, maar tegenwoordig past het allemaal op 1 beelscherm. En dat is gewoon al een hele vooruitgang.

De maximale resolutie is 1680x1050. Dit vindt ik zeer positief omdat ik hiervoor een 1280x1024 resolutie gewent was.

Ik ben erg tevreden want dit scherm is gewoon heel goed voor een redelijke prijs. Ik denk een van de goedkoopste in zijn klasse. Maar de prestaties zijn zijn gewoon heel erg goed.

Het enige is dat hij warm wordt als je hem langdurig gebruikt maar dit levert geen problemen op!!

Wat wel een nadeel is, als je muziek wil luisteren je dit het beste met externe boxen kunt doen want de boxen die zijn ingebouwd zijn gewoon niet al te best.

Ik ben zeer tevreden over dit beeldscherm!!

Heb jij ook een Philips 200W6CS (20", 16ms, DVI-D, D-sub)?