1 review

Newstar Laptop Desk Stand

Specificaties Soort accessoire: Laptopstandaard - Bekijk alle specificaties

Newstar Laptop Desk Stand Review

Bjorn77 8 april 2020, 345 views Product gekocht

Newstar Laptop Desk Stand

Prima voor de prijs. Metaal en in meerdere standen te verstellen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stevig
  • Makkelijk te verstellen
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Denk te smal voor een 15,6"

Thuiswerken, dat is iets waar we begin 2020 veel aan doen. Nu stond mijn laptop als een 2e scherm naast mijn PC maar deze staat dan wel een beetje laag. Op zoek naar een goedkope steun, deze zag er stabiel uit en was redelijk goedkoop.

Tot mijn verbazing is het voor het geld een degelijke steun die eenvoudig is te verstellen. Ik dacht dat het plastic was maar het is metaal. Ik denk heel goedkoop China metaal, maar het voelt goed en is netjes afgewerkt. Rubber pads aan de onderkant en pads waar je de laptop plaatst zorgen voor een stabiel geheel.

De 5 standen, 6 als je de gesloten stand ook meetelt, zorgen ervoor dat de laptop eenvoudig op de juiste hoogte is af te stellen. Waarbij de laptop in de hoogste stand bijna recht op staat. In de laagste stand is het mogelijk om nog redelijk te kunnen typen. Ik zou er geen review op gaan schrijven, maar even snel wat opzoeken is prima.

Aangezien ik een laptop heb die in een tablet modus kan dit ook even geprobeerd. Dit werkt prima. Wel is er weinig verschil met de "tent" modus van de laptop zelf.

Hij is wel wat smal. Ik heb er een 13" laptop op staan. Zou er niet snel een oude 15,6" op zetten.

De luchtinlaat van mijn laptop is nu vrij. Zelfs in de laagste stand scheelt dit ongeveer 5 graden. Dat is net het verschil tussen de fan aan of uit. De laptop is stiller geworden.

Heb jij ook een Newstar Laptop Desk Stand?