Logitech MetroFi 220 Review

Nick133 9 juni 2010, laatste update op 9 juni 2010, 333 views

Logitech MetroFi 220

Pluspunten

• Helder geluid op low,mid & high.
  • Goede,voelbare bas.
  • Titanium case.
  • Gold plated mini-jack plug.

Minpunten

• Willen nog wel is uit je oor gaan.

Features Score: 4
Na veel kapotte Sennheisers rond gaan kijken voor andere, wat duurzamere oortjes. Na een beetje rondkijken deze oortjes van Ultimate Ears tegengekomen. Besteld bij Centralpoint en diezelfde dag nog binnengekregen!

Ik kan niet anders zeggen dan geweldig! Erg lang oortjes van Sennheiser gehad met redelijk geluid maar die kunnen nog niet eens in de schaduw van de 220 oortjes staan.

Het low,mid en high range geluid van deze headset is echt heel zuiver en ook een mooi bas geluid, je voelt het ''thumb-thumb'' echt in je oor.

Wat wel gezegd moet worden is dat ze wel net wat te makkelijk uit je oor gaan.
Als je gewoon op de fiets of in de trein zit geen probleem, maar met rennen willen ze nog wel is uit je oor gaan.

Al met al kan ik alleen maar adviseren om ze te halen want je krijg een heleboel ''Bang for your buck!''

Heb jij ook een Logitech MetroFi 220?

korte review, maar hij beschrijft wel precies wat de oordopjes doen.
ook prima dus ;)
Ik heb deze dingen nu een jaar... en heb nu waarschijnlijk kabelbreuk.....(en inderdaad ze wille nog wel eens uit je oor gaan :( )