Phanteks Eclipse P400A Digital Wit

€ 96,28
Specificaties Tower • 4 interne bays - Bekijk alle specificaties

Phanteks Eclipse P400A Digital Wit Review

srekaewt 18 februari 2020, laatste update op 18 februari 2020, 611 views Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Wit

De kast in de basis is prima en in het wit vind ik hem erg mooi vormgegeven. Ik liep echter tegen een paar obstakels aan tijdens het realiseren van mijn build in deze kast. Heb dit kenbaar gemaakt naar de fabrikant - maar die geeft vooralsnog niet thuis.

Pluspunten

• Relatief stil
  • Prima airflow

Minpunten

• Schroeven en documentatie ontbraken
  • Documentatie online te summier en onduidelijk
  • Geen centrale fan hub - resulteert in een onoverzichtelijke kabelbrij en geen idee waar je wat op moet aansluiten.

Bij mijn kast zat geen documentatie. Hoe verbind je de led fans met een ondersteund RGB moederbord? Er is documentatie online beschikbaar, maar die is erg summier. Voor mij was bv niet duidelijk dat ik 3 losse fan aansluitingen uit de kabelbrij moest peuteren en individueel moest aansluiten op de moederbord headers (aangezien je de fans ook al direct aansluit op sata power & de RGBA aansluiting van het moederbord). Misschien obvious voor een meer doorgewinterde bouwer, maar niet voor mij. De documentatie op de site maakt hier niet eens notie van.

Ook de schroeven voor inbouwen van het moederbord ontbraken. Alles bij elkaar een overwegend negatieve ervaring, hoewel ik de kast qua features wel kan aanraden. Phanteks als fabrikant op dit moment niet.

Heb jij ook een Phanteks Eclipse P400A Digital Wit?