Arctic Silentium T1 (ATX, 350W, Zwart/Zilver) Review

MrRobert 21 maart 2006, 664 views

Arctic Silentium T1 (ATX, 350W, Zwart/Zilver)

Pluspunten

• alles was makkelijk te installeren en de kast is echt stil.

Minpunten

• Ik vond de prijs een beetje te duur

Kwaliteit voeding Score: 4
Om te beginnen was het even uitzoeken hoe je de dvd spelers erin moest bouwen. Maar toen dat duidelijk was was het simpel en ging het super makkelijk. Er had misschien een duidelijke handleiding bij moeten zitten. Maar ik heb ook niet echt gezocht naar een handleiding.

Verder om een extra kaartje bv iets op pci te zetten was het kei simpel om het erin te duwen maar eerst even zoeken idd maar toen het duidelijk was was het simpel en effectief. Het zit helemaal niet vast met schroeven maar dat maakt ook niet uit. Ik heb niet het gevoeld dat het los zit ofzo. Naar mijn mening zit alles goed vast.

Verder de kast is super stil. De kast had wel een andere model mogen hebben of een window erin maar dat was er helaas niet :$. Verder gewoon SUPER :)

Heb jij ook een Arctic Silentium T1 (ATX, 350W, Zwart/Zilver)?

Net Nederlands gehad dus dit moet er even uit:
"Ik vond de prijs een beetje te duur"
Das een contaminatie; het is "Ik vond de kast een beetje te duur" of "Ik vond de prijs een beetje te hoog"; je orginele combinatie is niet correct ;)

Overigens is je survey een beetje kort, weinig inhoud en je gaat helaas niet al te diep in op de features etc, volgende keer beter hoop ik :)
^^^ lol

Ik mis eigenlijk een beetje waarom je de inbouwmogelijkheden 'maar' een "normale" waardering geeft. Bij positieve eigenschappen zeg je zelf:
alles was makkelijk te installeren en de kast is echt stil.
Voor de rest lijkt het mij ook een aardig kastje. Zelf zit ik echter te denken aan een CoolerMaster Centurion 5, iemand mee bekend? :?

edit:
ff een linkje van die Centurion 5 op tweakers:
Vind het een beetje een karige review, wordt niet echt wat besproken imho.

Er wordt niets gezegd over
-de voeding die je er niet kan uithalen
-de voeding die niet geschikt is voor high end setups
-icm welke hardware de kast gebruikt wordt
-etc etc

Volgende keer eerst je tekst in Word typen, dan spellingscontrole erover en dan copyen als Survey }>