×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

HP Pavilion dv9780ed Review

aprins44Newbie 5 juni 2010, 645 views

HP Pavilion dv9780ed

Pluspunten

• Goede prestaties over het algemeen.

Minpunten

• De ventilator is zeer luidruchtig - storend! En HP steekt geen poot uit om hier wat aan te doen.
  • Slechte prijs-kwaliteit verhouding en niet het soort service dat ik verwacht van een bedrijf als HP. Geen HP producten dus meer voor mij - en ik raad niemand aan om producten van HP te kopen als de service niet verbetert.

Zeer slechte service van HP
Ik heb het deze notebook 2 jaar en de ventilator is heel luidruchtig geworden recentelijk. Ik heb contact opgenomen met HP over advies tot vervanging (ik heb aangeboden dit zelfs zélf te doen!) - maar HP zegt dat het buiten de garantie valt - dus ze willen geen enkel advies geven. Niet over type-nummer van de benodigde ventilator, niet waar die gekocht kan worden, niets! En dat voor een prijs van 1600 EUR. Ik ben hier zeer teleurgesteld over en zou niemand meer aanraden op een product van HP te kopen (dit is namelijk niet de eerste negatieve ervaring die ik met een HP product heb). Heel spijtig, maar helaas realiteit.
aprins@hotmail.com

Heb jij ook een HP Pavilion dv9780ed?