Teufel Consono 35 Mk3 Power Edition (Zwart)

Specificaties 5.1 Satelliet speaker met 80W vermogen - Bekijk alle specificaties

Teufel Consono 35 Mk3 Power Edition (Zwart) Review

Theo1Newbie 7 februari 2020, laatste update op 7 februari 2020, 501 views Product gekocht

Teufel Consono 35 Mk3 Power Edition (Zwart)

Wel even getwijfeld over deze set, ben naar Rotterdam geweest in de pop up store van Teufel daar kon ik wel andere speakers luisteren maar deze waren niet beschikbaar, ik denk neem de gok als ze niet bevallen binnen 8 weken gaan ze lekker terug.

Pluspunten

• Speakers voelen goed aan
  • Duidelijke installatie handleiding
  • Goede basweergave
  • Ruim voldoende voor een kamer van 40m2

Minpunten

• De ophangbeugels mogen iets verder uit de wand komen en de schroeven die er in moeten kunnen beter vervangen worden door 1 bout dat maakt montage makkelijker

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4
De zending kwam in 3 delen aan eerst de spreakers daarna de subwooferkabel en de ophangbeugels , ik moest wel even checken met support waar een en ander uithing, keurig en snel geholpen deze kabel en beugels lagen bij een afhaalpunt.

De speakers zijn gekoppeld aan een een Denon-Avr-2600H , het monteren van de muurbeugels was het meeste werk , de rest was binnen 10 minuten geregeld.

Ik moet zeggen voor dit geld zon goed geluid echt super mijn woonkamer is ongeveer 40m2 , de sattelietspeakers hangen in de hoeken van de kamer tegen het plafond aan niet helemaal optimaal, maar doordat er bij de Denon een meetmicrofoon zit om de boel af te stellen valt het resultaat echt niet tegen.

De Subwoofer kan ook via blue tooth nog niet getest.

Supergeluid bij films je schrikt jezelf helemaal gek soms, verder bij muziek ook netjes voor deze prijs, ik kan iedereen aanraden om de gaan voor deze set als je geen high end freak bent.

Topproduct en hele goede support van Teufel.

Heb jij ook een Teufel Consono 35 Mk3 Power Edition (Zwart)?