sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Huawei Watch GT2 (46mm) Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 41g - Bekijk alle specificaties

Huawei Watch GT2 (46mm) Zwart (Zwart) Review

TVke 14 januari 2020, 98 views Product gekocht

Huawei Watch GT2 (46mm) Zwart (Zwart)

De ultieme combo van een smart- en sportswatch. Strak zwart design, aangenaam gevoel rond pols en voldoende groot leesbaar scherm Intuitieve bediening via de 2 knopjes meldingen ontvang je op de horloge (oproepen, sms'jes, herinneringen) en sportwatch features zijn eindeloos met doorgedreven rapportage via de app

Pluspunten

• design
  • sports tracking
  • prijs-kwaliteit
  • compatibiliteit
  • app
  • meldingen (sms/oproep)

Minpunten

• te groot voor slaaptracking

Sinds Kerst heb ik de Huawei Watch GT 2 in bezit en ben zeer tevreden met het toestel. Huawei Watch GT 2 is voor mij de ultieme combo van een smart en sportswatch. Eerste indruk is dat de watch heel classy oogt met een strak zwart design. Ook zit ie goed en aangenaam rond mijn pols. Het scherm zelf is groot genoeg en beeldkwaliteit is top. Bediening via de 2 knopjes aan de zijkant gaat heel makkelijk en verloopt intuïtief.

Wat ons brengt tot de kern van mijn review. Op 2 niveaus vind ik deze watch geweldig. 1) Als SmartWatch - Het gebeurt wel eens dat ik op kantoor of thuis mijn smartphone niet in de buurt heb en dan is het handig om meldingen te krijgen via de horloge (oproepen, sms'jes, herinneringen) 2) Als sportwatch - voor mijn loop- en fietstrainingen heb ik de watch gebruikt en de modi zijn eindeloos. Snelheid, hartslag, GPS werken feilloos. De persoonlijke coaching en trainingsadvies zowel tijdens als na trainingssessies zijn ook meteen goed meegenomen voor een amateursporter. Zo weet je precies wanneer je conditie opbouwt en wanneer je té intensief werkt.

Het belangrijkste aspect van de watch voor mij is de batterijduur. De watch gaat zeer lang mee en is ook weer snel opgeladen via de fast charger. Voor een draagbaar device is de autonomie zeer belangrijk. En hier scoort Huawei echt wel punten!

TIP: heel belangrijk dat je de Huawei Health App downloadt om maximale rapportage van je trainingen te bekomen.
Lees minder

Heb jij ook een Huawei Watch GT2 (46mm) Zwart (Zwart)?