Acer AL1715s (17", 12ms, D-sub) Review

SteveO 15 maart 2006, 208 views

Acer AL1715s (17", 12ms, D-sub)

Pluspunten

• Qualiteit (contrast, pixeldefecten, scherpte beeld etc.)
  • Featureset

Minpunten

• Zoem
  • Alleen D-sub aansluiting

Algemeen zeer tevreden over dit scherm. Nog nooit problemen mee gehad, meerdere keren meegesjouwt om op andere plekken te gebruiken en nog altijd geen dode pixels. Ik heb 'm destijds voor 200,- gekocht.

Vormgeving is niet spetterend maar voldoende. Heeeele kleine zoem die je normaal niet kan horen alleen als het heel stil is.

Features ben ik helemaal tevreden over zeker voor deze prijs.

Beeld is lekker scherp op 1280*1024 pixels, kan ook lekker fel ;-). Reactietijd is prima en kleuren ook.

Het geheel zit redelijk stevig in elkaar, kraakt een beetje als je het oppakt enzo maar dat mag de pret niet drukken.

Verder zitten er geen speakers in wat voor mij een pluspunt is omdat die kleine speakertjes uit beeldeschermen toch vreselijk zijn en ik liever mijn eigen speakers gebruik.

Heb jij ook een Acer AL1715s (17", 12ms, D-sub)?