Sony Xperia 1 Paars Review

Willemien22 2 december 2019, laatste update op 8 december 2019, 84 views Product gekocht

Sony Xperia 1 Paars

Mooie telefoon.. groot helder.. Mooi geluid.

Pluspunten

• Kleur keuze zwart/grijs/paars/wit
  • Scherp amoled beeld
  • Mooi strak uiterlijk
  • Geluid met dynamische trilling
  • Veel opslag mogelijk
  • Fijne en overzichtelijk muziek album en aan jou voorkeuren aan te passen
  • Waterdicht tot op zekere hoogte
  • Veel Ram geheugen

Minpunten

• Glad en groot
  • Batterij kon beter
  • Spatiebalkje blijft niet precies in 't midden staan en verplaatst van links/rechts raar en irritant
  • Selfie camera in whatsapp modus niet geweldig vergeleken met mijn oude Xperia xz. Foto's erg flets en licht en met flitser aan helemaal een lichtbak..da's jammer. Voor een foto maken binnen whatsapp (geen selfie)2 keer drukken als je wilt kiezen voor wel of geen flitser, foto is dan dichterbij bij 1 keer kiezen waar geen keuze hebt voor wel of geen flitser komt denk ik door de meerdere camera's voor mij ook even nieuw.
  • Vinger vergrendeling bij de whatsapp werkt negen van de 10 keer niet dus die heb ik uitgezet

Heb jij ook een Sony Xperia 1 Paars?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht