Xiaomi Redmi Airdots (Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Redmi Airdots (Zwart) Review

HandigeHàry 2 december 2019, laatste update op 7 december 2019, 109 views Product gekocht

Xiaomi Redmi Airdots (Zwart)

Prima kwaliteit/prijs verhouding. Bass met een equalizer ook nog goed te regelen. Active noise cancelling werkt een beetje, verwacht er niet te veel van, maar een 1000pk V12 op 60 decibel filtert die er vrij goed uit, maar krijsende baby's watminder. 1x drukken=pause/play 2xdrukken=googleassisent 3xdrukken=geluid harder(rechts) 3xdrukken=geluid zachter(links). Song overslaan??????

Pluspunten

• Geluid regelbaar via oortjes
  • Geluidsisolatie

Minpunten

• Geen duidelijke handleiding
  • Voor geluid regelen moet je drie keer op de kop drukken
  • Als je op de knopjes drukt moet voelt het alsof je ze je hersenen indrukt

Gekocht omdat ik in de knoop zittende kabeltjes zat was. Heb de Chinese versie gekocht en kon dus geen woord van de handleiding begrijpen. The basics was ook vrij makkelijk, alleen ik wilde ook wel graag weten wat er nog meer kon. Ik heb gewoon idioot veel op de knopjes gedrukt en op een gegeven moment ging het geluid ineens zachter. Na wat uitzoeken kwam ik dus uit op 3x op rechts drukken=geluid harder en 3x op links is zachter. De knopjes worden al niet al te makkelijk ingedrukt dus dat is niet echt handig. Twee keer drukken activeert Google assistent, maar aangezien ik daar een hekel aan heb is dat voor mij zinloos. In de developer settings kon ik de codec van sbc naar aac zetten, kon niet echt verschil horen, maar ik ben ook geen professional. Alles op mijn Xiaomi mi a2 lite werkt prima (battery indicator) en Ben ook wel blij dat het microusb is want dan heb ik maar een kabeltje nodig. Als iemand nog een app weet om de knopjes configuratie aan te passen hoor ik dat graag, maar ik wil m'n telefoon niet rooten. ADB integendeel is niet zo erg.

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Airdots (Zwart)?